Tuesday, October 21, 2008

tiNggal kenangan selama-selamanya


sedih hidup ne....sebelum kedatangan nya...hidup aku bahagia hapy bersama kekawan yang sekepala dengan ku...boleh dikatakan aku jenis yang suka bekawan tak kisah ar nak kawan dengan sapa2 pun....disebabkan dia seorang aku hilang kawan. hidup aku terbatas besama kawan2 ku...demi menjaga hatinya aku akur...namun ade dikalangan kawan ku tahu sapa diri ku...tak sangka dia berubah dalam waktu yang singkat...terpengaruh dengan mulut orang lain....ya la boleh dikatakan dia nie mcm lalang...mudah terpengaruh....mmm kenangan besama pasti tak kan dilupakan hingga akhir hayat...kata-kata nekad semuanye tiada makna nyer untuk diri ini...orang lain tak kan paham perasaan nie...hanya Allah s.w.t maha mengetahui segalanya...untuk per mencuri kebahagian orang lain....jika tiada kata2 rayuan dan alasan dan perkara yang berlaku pasti tak kan berlaku episod baru....biar laaa dia sedar...pe yang berlaku....kalu menilai dari kata2 orang pasti mempercayai kata orang adalah benar....manusia mudah terpengaruh.....aper yang berlaku ader sebab....setiap perkara yang berlaku bersebab...orang menilai dari luaran saja....jika ingin menghukum tengok laa diri sendiri dulu...harap dia sedar per yang berlaku.....

No comments: