Tuesday, October 21, 2008

KLPM

KLPM



tempat aku menimba ilmu selama 3 tahun....hari pertama aku melapor diri alangkah sedih nyer kerana pertama kali keluar dan tinggal jauh dari keluarga.bila aku dah kenal kawan2 aku rasa hapy dan boleh terus kan menuntut ilmu disini.dari satu tahun ke tahun aku lalui hingga la tahun terkahir..mmm terasa cepat pula waktu beredar...bila teringat kenangan bersama pasti menitis airmata bersama kawan2...namun terpaksa juga berpisah masing2 membuat haluan masing-masing....berbagai dugaan idup aku terima...suka duka aku perolehi....pada tahun pertama dan kedua....hapy bersama kawan2 segala aktiviti aku libat bersama..tak sangka tahun ketiga paling memeritkan aku...aku sangka kan gelak tawa aku bersama kawan2 akn bersama selamanya...rupanya berakhir..disini laa aku belajar soal hati dan perasaan yang tak pernah aku lalui dalam hidup aku...namun per yang berlaku aku ucapkan ribuan terima kasih pada pengajar2 ku....tanpa ilmu yang diberi pasti aku tidak mengenali pe tu GIGI...pelbagai ragam dan rahsia aku perolehi dari sini.tapi biar laa per orang nak kata...yang penting aku kena teruskan kerjaya aku dengan gigi...

No comments: