Sunday, November 9, 2008

KOTA TINGGI,JOHOR



k.mas n k.fidah









ngan k.milah











ngan eka










dalam lab




ngan sister ramlah















klinik kota tinggi





ni laa KLINIK dimana aku bertugas...huhu......jauh nyer nak sampai ke kota tinggi ini...maklum laa aku ni orang ipoh....'ipoh mali tak lak sombong'...hehe...aku naik bas dari ipoh kul 10 pagi tapi sampai kul 8 malam...naik kebasss buntut aku....kota tinggi adalah sebuah daerah..boleh laaa..sekurang2nyer ada la bandar nyer...ader jugak hotel dan supermarket...boleh laa nak idup orang kata.....keje kat sini tak la tekanan sangat tapi yang buat aku tekanan adalah time hati n perasaan aku nak balik ipoh...maklum laaa kat sini aku tak de sapa2..haa kat sini jugak laa pernah berlaku banjir besar..seluruh bandar tengelam..kira2 2tahun berlalu....kat sini laa hampir setiap kedai aku melihat menjual kain...mcm2 kain dijual...pelik ek..agak nyer sini tempat syurga kain kot...heheh...soo pe lagi marilah cuti-cuti di KOta Tinggi..hehehe....

















No comments: